Ljudböcker

Vilket himla bra sätt att hinna läsa en bok eller två! Jag har gjort det förr, lyssnat på bok på CD, ja, till och med på band (haha, ännu ett tecken på att åldern kommer ikapp en, eller!?)! Dock så gär inte denna ålder särskilt mycket. Fortsätter åldern bara att få mig må bättre, hitta mig själv mer och mer så är det inget negativt alls att bli äldre, detta år, mitt 22 andra år är ju som jag redan sagt bara så bra, jag trivs, med mig själv och med min tillvaro. Vilken underbar känsla det är!

Ljudböcker va det ja, ett super bra tips till alla mammor med bara en (och knappt det) hand ledig, det ger en avkopplande känsla samtidigt som man kan röja hemma, eller bara sitta ner och busa med den lille som ber om uppmärksamhet. Ja till och med ett blogginlägg kan bli till undertiden som jag kultiverar mig med en bra bok.

Senare idag blir det vanlig litteratur, den som ska läsas till skolan, idag ska det läsas "inte bara mamma" kan det bli bättre!? Jag som verkligen försöker vara både malin och mamma och nu plötsligt ingår denna bok i min litteraturlista! HÄRLIGT!





Denna fina bild är den som vi fick med oss där båda systrarna gustavsson är med från vår stockholms resa, himla fin! =)


Oliver fick äran att styra musiken!



Oliver goes stålmannen!



Fina lilla killen!
 

Frida och Oliver myser på hotellet, finns det något härligare, fridfullare än en sovande bebis?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback