Lite smått och gått i bilder

Nu va veckan jobbravader över och om jag får säga det själv gick det riktigt bra!
Men nu ska jag umgås med min familj så det blir inget långt inlägg utan lite smått och gått i bild väg istället. Självklart är det för det mesta Oliver som står modell!




Den 9/9-2009 var det den stora dagen för Oliver. Elin kom hit hem och hjälpte oss att klippa hans hår för första gången, detta är resultatet =)



Oliver och sötnosen Alvin är på 80 årskalas!



Och sen va det dags för babysim och än så länge tycker han nog inte så mycket om det, mer än att han verkar koppla av totalt och bara njuta av det härligt varma vattnet! Kanske han ska fråga om farfar eller morfar vill gå med han någon dag!?

Nu ska vi ner till EH och äta frukost!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Han är så fruktansvärt söt lilla ögonstenen :) smälter varje gång jag ser honom! Hoppas vi ses snart så vi kan gå gått vår promenix :) Kram

2009-09-26 @ 20:29:21
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad stor han blir, tiden flyger iväg! och på tal om fotboll, så är det nog bara spansk fotboll som duger ;)

2009-09-26 @ 20:58:25
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback