Jag är iallafall inte ensam

Att hitta inspirationen verkar vara mångas bekymmer vad gäller träning! För det är ingen som direkt har något tips på hur man som henrietta på telefonen så fint sa idag "drar ut fingret" för att komma igång. Fingret verkar sitta där. Stenhårt!

Men någonstans i denna inspirationstorka så kanske solen lyser för framtida träning, Kanske kanske, jag ska vänta ett par dagar till så kanske den infinner sig. Jag vet ju hur pigg och glad man blir efter ett härligt joggingpass och jag tror jag minsann har hittat en väg att springa på! Jag ska börja i ett lungt tempo, eftersom jag inte har några kilon att jaga så har jag tiden med mig, jag kan börja lugnt någon dag i veckan enbart för att hitta tempo, och känslan. Att leta reda på inspirationen. Sen är en önskan att jag nästa år ska ha fått ur pluggen såpass att jag kan spring tjejmilen igen!

Va iväg med min man och son till torp nu ikväll, fick införskaffat ett par nya jeans som sitter på kroppen och en tröja att ha nu i vinterkylan. I morgon kväll blir det en tur till jobbet som planerna ser ut för en fika och jag hoppas att jag ser många ansikten kända och okända för klockan 18.00 på Espresso house i Uddevalla smäller, ta med ett kompisgäng för en fika och trevligt höstmys så ska mina kollegor se till att ni får en trevlig stund! Jag har hört att det ska vara fina priser att vinna! =)

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback