Hem ljuva hem!

Nu är vi hemma igen efter en trevlig helg och hotellvistelse i Huvudstaden tillsammans med min kära syster! Det har blivit shoppig, promenader och jubel och hejar rop på mamma när hon sprang tjejmilen och igår kväll klockan 22.00 va vi hemma igen och visst är det skönt att komma hem!? Oavsett hur bra man har haft det så är det alltid skönt att komma hem och känna den välbekanta doften av trygghet och hemma.

Tjejmilen inspirerade mig, inte till att vilja springa den igen kanske, men till att börja träna, nu vill jag komma igång med joggen igen, lägg märke till att jag skriver vill och inte ett SKA, men tanken är att jag iallafall ska försöka, för som sagt jag VILL!

Bilder från helgen kommer så småningom, nu ska vi göra oss i ordning för en dag på Öppnaförskolan!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback