Godnatt!

Ännu en dag är till ända och i ärlighetens namn så har jag inte gjort något nyttigt alls, jag har bara haft det lugnt å skönt hemma med min Oliver i väntan på att Richard skulle komma hem. I morgon är det hans tur att vara föräldraledig, jag ska till jobbet  men börjar inte fören 12.00 så vi hinner med babysimmet innan dess! Mys!

Med andra ord, familjens helg är igång och det är härligt! =) Resten av helgen har vi inga planer än, inte vad jag kommer ihåg iallfall. Kanske blir det ett besök i henån, olivers farmor och farfar kommer hem från utlandet. Uppdatering om detta och annat smått och gott kommer(lite bilder kanske!?)

Så..

Godnatt, sov som en katt
om ni inte får ro så ligg där och glo som en ko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback