Dags att sträcka fram en hjälpande hand

Jag har läst en blogg ett tag, en blogg om en tjej från Uddevalla och hennes liv och hur det plötsligt dog vändning då hennes pappa blev sjuk och efter en korttids sjukdom avled. Hon och hennes syster har nu startat i fond i deras pappas namn. Denna är Öppen under 1 år och deras mål är att i Hans minne samla in 10 000 kronor till cancerfonden! Jag har Bidragit, inte med något jätte belopp, men alla broar små!
Jag har själv varit i situationen där någon väldigt nära var sjuk i cancer och jag önskar ingen annan detta. Och med stöd i forskningen kan vi förhoppningsvis hjälpa fler att överleva fajten mot cancern!  

Så gå in På Fridas blogg och bidra du också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback