Väck djuret i dig!

På lördag är det Ladies night med mina kära kusiner och såklart världens bästa syster! Ska bli grymt kul och jag tror vi alla är lika laddade! Höre någonstans (vet ej var) att det va män som hade sagt att de borde skämmas över kvinnorna och deras beteende på dessa kvällar. Men vet ni vad. Jag tycker inte det. Precis som de killar som gör showen så går vi Ladies som går dit dit för att ha skoj, vi dricker lite vin eller vad vi nu önskar innan, vi klär upp oss, vackrara oss och gör oss redo för att ha en grymt kul kväll! Att vi därför beter oss som djur (som de ville kalla det) beror inte på att vi är så grymt KÅTA på dessa män, eller för att som en av kvinnorna i "ensam mamma söker" säger i reklamen får "stå trosa" (!?) utan för att vi tar på oss en roll en vacker klänning och en trevlig kväll där vi går in för att ha roligt och därför tillsammans med de killar som står på scen bjuder till, släpper loss och har just detta ROLIGT! Så ni män som är avundsjuka, låt bli det, gör istället som så vi denna kväll när frugan är ute på galej, ta fram sminket, leta upp bästa klänningen och släpp loss, dansa på borden och njut av att vara kvinna. Ett djur! RAW! ;D

Ser ni tjejerna nedan? Det är syster och kusin på väg till ladies night 2008, ser ni va vilda dom ser ut?? HELT GALET! Tur att dom har bilbälte!



Nu har äntligen min lilla älskling somnat så jag ska attackera skolböckerna!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ska man göra om man alltid är ett djur,, RAAAWWW då?...

Klös inte sönder några klänningar bara i jakten på bästa dansbordet!! :).. Ni kommer ha såå roligt,,, Avis jag är!

2009-10-14 @ 16:00:53
URL: http://duchesse.webblogg.se/
Postat av: Pilla

Haha, kul inlägg :D

Heléna har ju redan skvallrat om att vi oxå ska dit :) Kommer bli en kanonkväll!! Jejj! längtar

2009-10-14 @ 18:38:13
URL: http://www.mittmammalivmedmera.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag tyckte att det såg supergott ut :) Jag är öppen för förslag och det är Elin med, så vi gör det ni andra vill :) Nu väcker vi djuren inom oss och släpper loss på lördag! FASEN VAD KUL VI SKA HA!!! :D

2009-10-14 @ 18:42:07
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oki, ska jobba på att locka fram djuret i Fredrik då!! Haha,, kan bli svårt... Mina dagar e så fullproppade, vet inte när ja ska hinna träna nästan..haha,.,, det e så gulligt att du ställer upp!! Samma tebax sen,, ja kan alltid va barnvakt!! Denna veckan är det lite lugnt, men nästa har ja tänkt träna igen.. ;=).....Sur kärring är en roll man växer in i!! hahaha,,,, Vi ses i morrn, har en hemlis till dig!! Kram

2009-10-14 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback