Skoldag!

Nu laddar vi för en nydag här hemma, ska alldeles strax kika på "greys" och sen bär det av på promenad. Ska kanske gå ner till stan för att göra några ärenden där, vi får se hur det lider. Det är ju en dag i morgon också!

Klockan 14.00 kommer Olivers farmor hit hon ska passa lilleman medan jag åker med Evelina som har en kurs innan kvällens kurs till skolan. Blir ungefär två timmar i skolan med plugg (ostört plugg!) Innan kvällens föreläsning drar igång! TOPPEN BRA!

Hon har en hemlis till mig också, Evelina! Hon berättade igår att hon ska berätta nått idag, så natten har varit fylld med roliga förslag på vad detta kan vara! Nu har jag en liten lista med olika hemlis idéer, sen får vi se om det är något av detta som passar in! Jag hoppas det är nummer ett på listan! Ja, spännande är det iallafall och visst blir man nyfiken när någon nästan 24 timmar innan svaret kommer berättar att man har en hemlis! Nu är jag grymme nyfiken vill jag lova. Bäst att sätta igång med dagen så att vi kommer snabbt fram till det stora avslöjandet!



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback