Skolan

Nu bär det snart av till skolan. Först blir det en stunds plugg i biblioteket och senare blir det föreläsning. Svärmor är påväg hit för att ta hand om Lilleman och själv tycker jag att det ska bli skönt att komma utanför hemmets väggar en stund utan att packa hela väskan full med blöjor. Jo, det är alldeles underbart att vara mamma och alla de måsten man ställs emot bara för en promenad med hunden är en del i denna mamma roll som jag älskar. Men den lilla stunden i veckan jag är hemifrån på jobb eller i skolan är jätte skön. Det är ju inte direkt så att jag sitter och vilar, tar en spa kväll eller så, men jag har båda mina armar fria och hjärnan får arbeta med något annat än ammning, blöjbyte och bebisjoller vilket numera har blivit mitt första språk!

KRAM 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Synd att inte jag kunde hjälpa till, gör gärna något annat förutom pluggar ;) hehe.. Vi får ta en promenix snart igen :) Kram

2009-10-29 @ 14:02:03
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback