Kombo

Har vintern anlänt? Vart tog hösten vägen? Eller har det svenska vädret gått och blivit kombo? Sommaren har slagit sig samman med våren och blivit lite kallare och vintern har slagit sig samman med hösten och blivit lite varmare. Men visst är det härligt med kylan?? Ja, så länge solen vill lysa vill säga, idag är vädret tipp topp, strålande solsken, härlig höst/vinter känsla och det är alldeles alldeles underbart att sitta inne och bara njuta av allt det goda livet har att erbjuda! 

Promenaden för morgonen är avklarad, frukosten är i magen, lilleman sover och jag ska gnugga mina geniknölar med lite studielitteratur. Pojkfotboll och Muslima står på schemat idag. Ska bli Intressant att se vad dessa har att erbjuda!  

Hur klär man på bebis i vagnen?? Varje dag när vi går ut så får jag klumpen i magen, är det för varmt? för kallt? Han sitter ju ner "packad" i en jättegosig åkpåse, men ändå, hur vet jag att han tycker det är varmt nog, om han bara ville svara när jag frågar!  GE MIG TIPS! Och hade ni några bra höstiga boktips?? Jag har fått ett hittills, men jag vill ha mer, lite alternativ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ingen större energi på de båda böckerna,,, gör en skummis!! Det räcker...

Vädret är fantastiskt,,, synd att ja inte e i ua denna veckan så man kunde få promenad sällskap!! Men jag hoppas vädret fortsätter skina på oss!!!

2009-10-13 @ 14:07:09
URL: http://duchesse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback