Höstmys

Idag blir det Höstmys, ute ser det sådär härligt höstigt ut med en liten gnutta kyla, kanske det blir vantarna på idag!? Kylan är bedrövlig, den får mig att längta långt, långt bort. Till en lång härlig strand med turkost vatten vars vågor slor i ett stilla brus mot stranden. Samtidigt som Det är fruktansvärt mysigt och lite avstressande med denna kyla. Det är inte lika självklart att ta den där LÅNGA HÄRLIGA promenaden, samtidigt som du ska ligga på stranden och pressa samt besöka all släkt för grillmiddagar. Det är plötsligt tillåtet att krypa upp i soffan, med det stora härliga täcket, en kopp te, och en bra bok. Tända lite ljus och bara NJUTA!

Men vår höstmysdag idag består faktiskt utav det förstnämda, som på sommaren kopplas samman med en massa måsten. Man ska hinna så himla mycket och just de där soliga dagar då man bara vill vara så vill man också göra tiotusen saker förutom njuta. Idag ska vi först på promenad med min kusin Sanna och senare i eftermiddag ska vi packa våra väskor åka ut till Vindön och hämta pappa richard för att sedan åka ut till min mormor och morfar och äta middag och se på GAIS matchen på TV.

Jag tror vi får en riktigt mysig dag, ingen stress och bara njuta!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Äntligen har jag hittat tillbaka till din blogg! Hade adressen inlagd på min bärbara men har använt den stationära datorn mest. Men igår åkte den ut, den gamla skrutten! :P Nu ska jag vara flitig Malin-läsare! ;)

2009-10-05 @ 21:08:36
URL: http://www.mittmammalivmedmera.blogspot.com
Postat av: Sanna

Tack för idag :) Supermysigt fast lilla O inte var på sitt allra sötaste humör men jag fick allt några leenden :) Måste vi göra om snart, bara ta en promenad eller en fika. Många kramar Sanna

2009-10-05 @ 21:11:29
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad glad jag blir för din kommentar! Det är jag som ska/och är oerhört tacksam att få vara din kusin! Du är så stark och jag beundrar dig så mycket Malin. Är glad att vi är så nära varandra <3

2009-10-06 @ 20:48:32
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback