Tisdag

Här blir det vardags update... Lagom roligt jag vet, men idag så har inget roligare hänt.

Veckan som kommer är nu fastställd. SKÖNT att veta vad som komma skall, vissa saker blev dock flyttade på för mindre roliga saker som seminarie skrivande och tenta skrivande, men sånt är livet ibland och förhoppningsvis kan jag och Emmy knö in ett möte i nästa vecka istället! Det är vad jag hoppas iallafall! På fredag blir det jobb och så även på söndag då vi har extra öppet! Så alla fika sugna kom till mig på Espresso house och hälsa på vet jag! Kan ni inte fredag eller söndag så har ni chansen några timmar i morgon eftermiddag också!

Igår va det svinissprutan och ännu harjag inte drabbats av bakåtspringande eller någon sjukattack, lite ont i armen har jag, den är ÖM men det är inget jag inte överlever.

Nu ska vi laga mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå inget roligt hänt i dag!? Jag mamma/mormor var ju på besök!

2009-11-24 @ 22:37:39
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

har du börjat jobba på espresso house? :)

2009-11-25 @ 10:43:45
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback