Sovmorgon!

Idag har vi haft sovmorgon, ända till nio har vi sovit hela familjen och djuren också! SÅ HIMLA SKÖNT! Känner mig in emellan som en bortskämd mor. Dock har vi varit lite vakna i natt och skrikit efter mat men va fasen. Vi fick ju sovmorgon så springet i natt är snart glömt!

I fredags va vi på öl och taco kväll med det gamla härliga gänget. Det va länge sen, riktigt riktigt länge sen! Men det va också himla trevligt! Vi gick hem ganska tidigt så de andra kunde få dra igång den riktiga festen. Haha man blir lite av en partykiller när man kommer till festen in baxande med en barnvagn, ner bajsade blöjor och en pyjamasklädd trött bebis. Men va fasen. Vi kom! Och vi hade himla trevligt! Lilleman låg på golvet och lekte för att sen smyga sig in i drömmarnas värld, allt detta knappt märkbar (tyckte jag iallafall)! 

Nu ska jag göra söndagsfrukost. Det blir scones! Och sen blir der en tur till torp, där vi ska leta skor till mig, hoppgunga till Oliver och vantar till Richard. Sen bär det av till Henån och olivers farmor och farfar.

Hoppas ni har haft en bra helg!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte inte alls ni var partykillers, utan precis tvärtom! Kändes så himla mysigt och vuxet på något sätt. xD Haha. Så känn inte så!

2009-11-02 @ 20:57:12
URL: http://melodrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback