Present!

Idag har det kommit paket på posten! Jag vet vad det är men Richard vet inte och det är en liten present till han för att jag tycker om honom så himla mycket och för att han i princip aldrig köper nått till sig själv bara för att han hellre lägger pengarna på annat så att jag och oliver har det bra. Och visst jag ska inte klaga, MEN, Jag vill gärna att han unnar sig nått ibland också och nu tyckte jag det va dags att han får nått litet tillbaks för att han jobbar, sliter och får allt att gå runt här hemma, och såklart för att han är bäst!

Min plan va idag att besöka öppnaförskolan, men det blev inte så. Lilleman har varit trött, trött, trött och lite febrig efter sprutan igår så vi bestämde oss för att ta de lugnt här hemma. En timmes promenad blev det i det ur kalla vädret tillsammans med Kusin Sanna, det va kallt men härligt. Annars har vi mest vart fast limmade i soffan. Idag utan myror i brallan. Nu väntar vi bara på att pappan  i hemmet ska komma hem!







Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

d e bara fint här :) gu jag tyckte oliver va så stor sist vi var på öppna han va så liten gången innan man ser verkligen hur fort det går när man inte kommer på ett tag..

bor du själv eller är du tesammans med olivers pappa?

2009-11-11 @ 08:40:00
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback