Pappa

Idag fyller min pappa 46 år, lilla pappa! En man som står brevid en i alla lägen och som säger så länge du försöker så är jag nöjd! Det är så himla bra ord, jag ska ta med dem när jag uppfostrar Oliver, för dom får en verkligen att vilja försöka. Ibland i ren frustration för att man vill men verkligen känner att det inte finns en chans i världen att klara det. Men man försöker och ett ärligt försök får honom att vara en nöjd pappa. Och när jag tänker tillbaka så är det så himla många gånger som man faktiskt har klarat av vad det än må vara just för att man har försökt!

Jag tror jag och min käre pappa är ganska lika, för det mesta glada och nöjda, men sen rinner det liksom över och då säger det KABOOOMM!!! Sen är fighten igång och i denna är vi båda mycket måna om att få sista ordet. Får jag säga det själv så är det jag som är Vinnaren. Men frågar vi pappa så är det förmodligen han.

Här är det iallafall jag som får sista ordet, och det känns GÖTT!

Jag älskar dig pappa!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Stort grattis till Göran! :) hur går det med åldersnoja, har han någon sådan? det har nämligen min pappa, som fyllde 46 förra veckan. men 46 är väl ingen ålder på en morfar, eller hur?!

smart det där med vagnväska, det är ju perfekt när man ska åka på charter och det inte finns allt för många ställen för vagnen att försvinna på på vägen.

hur går det med pluggandet nu då? fortfarande bra? jag har c-uppsats högst upp på listan nu till januari, så det blir en del att göra. åh du som är hv-student, var tusan ligger högskolebiblioteket i Trollhättan? ligger det någonstans där bland allt det nya vid torget? nu kanske det inte ens är så värst nytt men.. jag är utlänning och besöker endast Trollhättan någon enstaka gång per år ;)

hoppas allt är bra med er och hälsa din pappa på födelsedagen! (och din mamma också, fast hon inte fyller år!).

kramar

2009-11-12 @ 14:54:38
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Wendy

Grattis göran!!! Ge honom en grattiskram från mig!

2009-11-13 @ 10:21:57
URL: http://wendylarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag med!

2009-11-13 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback