Om kommentarer

Jag gillar när jag får kommenatarer till inläggen, det har jag sagt förut och det tåls att sägas igen. Men jag måste ärligt erkänna att jag själv är en ganska så kass kommenterare för även om jag så många gånger skulle vilja så skiter jag i det. Grubblar vidare en stund över inlägget och sen så lägger man det bakom sig. No BIG deal så att säga. Däremot: Hade det funnits någon form av ångra knapp invid mitt inlägg så hade jag nog kommenterat desto mer. För oftas så skriver jag ner en kommenatar, trycker på knappen för att få den postad och sen så läser jag pafft igenom vad jag själv har skrivit och HUUU vad rörigt det blir vissa gånger. Det ser ut som att jag är totalt nollad vad gäller svenska språket, och helt och hållet bakom flötet för örvrigt också. Ibland är det så. På båda fronterna, IBLAND, men ganska snart så är man i sitt mer normala tillstånd och då undrar man vad skrev jag? Vad menar jag?? Är det verkligen svenska jag har användt eller har jag hittat på nått nytt alldeles eget språk? Med andra Ord så önskar jag då att jag snabbt och lätt hade kunnat trycka på ångra knappen. Men icke. Klantigt? JA! Efter detta nedtryckandet av mig själv måste jag berätta vad vår BVC sköterska sa till mig idag (jag ringde för att se om jag skulle prova Mat med ägg till Oliver innan han ska får svinissprutan, då den innehåller någon form av äggproteiner och en del människor kan reagera på detta, svaret va ja) och efter ja.et så säger hon "Det va en VÄLDIGT KLOK fråga". Genast blev jag sådär pinsamt stolt , sträcker på mig och burrar upp mig för att visa hela världen va KLOK jag är(trots att jag är ute och går alldeles i min ensamhet). Men dessa ord kommer jag bära med mig idag. Dagen då jag va KLOK!

Kommentarer
Postat av: Sanna

det var en väldigt smart fråga faktiskt :) Jag tycker också att du är klok, och jag älskar dina kommentarer ;) Ha en mysig helg nu <3

2009-11-19 @ 18:21:20
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Malin

Känner igen det där med kommentarerna, inte så lätt alltid =P

Man ska sträcka på sig när man får höra sådana saker, var stolt! :)

2009-11-19 @ 18:54:27
URL: http://malinsvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, ja det är ovanligt med XL, extremt ovanligt! Vet inte om det hänt någon gång :)

Tack tack! jag använde mig av designadinblogg.se när jag fixade min blogg, är egentligen urusel på datorer men det lite tid och hjälp så går det :)

Det är bara att försöka!

Kram!

2009-11-19 @ 20:46:19
URL: http://malinsvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Frida

skriv upp det i almanackan!så kan o9liver säga när han blir stor och bläddrar igenom den

- Men mamma, du var ju klok! (lätt förvåning i rösten)

ps. jag tycker också att du är klok, framför allt när det gäller att ta hand om ditt barn!

2009-11-20 @ 07:33:42
Postat av: Lotta

Tänk vad skönt att kunna känna sig klok ibland- och dessutom få det bekräftat av andra! Sen att det allt för ofta blir mindre bra när man försöker skriva ner sina kloka tankar går väl att skylla på tekniken kanske. Tankarna är kloka, men datorn tolkar fel ;) Just nu går alla mina kloka tankar åt till c-uppsatsen, jag skyller på det.

Trist förresten att det är låg nivå på kurserna! Vi har för första gången haft en kurs med bra nivå efter lite för många slappa kurser. Men nu klagar hälften såklart, på att det är för svårt. Då känner jag mig faktiskt lite klok, haha, som tycker att nivån är där den borde.

ha en bra helg!

2009-11-20 @ 14:26:28
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: evve

hahaha.. hon kan inte varit särskilt klok själv den där bvc sköterskan,,haha... Tur att du ls ihop ett och ett åt henne så kanske hon kan få briljera lite på jobbet....;0)

2009-12-01 @ 08:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback