Olidlig väntan och en massa måsten

Jag väntar fortfarande. Det börjar bli olidligt, jag är grymt nervös trots att allt säkert kommer gå hur bra som helst, men det är den där känslan av att inte finnas där. Jag vill Hjälpa till. badda, vattna eller bara klappa lite på kinden. Men det är ju inte min sak att göra detta. Inte ett dugg. Någon annan har fått den stora äran och i just detta sällskap så förtjänar denna någon det så himla mycket mer. It aint my business, helt enkelt.

Så det ända jag kan göra är önska lycka till och krypa till kojs och fortsätta vänta!



Det blev inte mycket pluggat. ikväll, men ämnet till tentan är valt och jag är nöjd! Jag tror det kan bli himla bra bara jag får satt mig ner och samlat mina tankar. Jag har börjat med detta redan och faktiskt fått ihop hela tre sidor med egna analyser OCH referat! Helt fantastiskt om jag får säga det själv. Det som saknas nu är lite mer analys av analyserna och cirkus 7 sidor till i text. Men sen ska tentan inte vara färdig förren den fjärde januari heller. Wihoo, tjejen har läget under kontroll, Å det är härligt! Jag borde träna på det så det händer oftare för det är en himla härlig känsla och alla måsten blir 1000 gånger roligare när dom inte måste ske under okontrollerade stressrelaterade former.

Är vi alla likadana eller är det någon med bra kontroll över sina måsten som har några bra tips, hur vinner jag över mina måsten?

Nu ropar sängen efter mig! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Här har mina måsten kontrollen över mig ;) Fast nu har jag försökt kontrollera mitt stora måste just nu, så att det ska vara helt ur världen på söndag. Att dra ut på tiden fungerar inte heller, även fast det medför stress att göra allt i tid också. Men nu tänkte jag gå och lägga mig raklång på sängen i en kvart. det är ett tips. det kan vara väldigt trevligt ibland ;)

kramar

2009-11-03 @ 14:52:53
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback