Och på tredje dagen uppstånden igen

NU lever den igen, min vän datorn! Det är ju som jesus själv! Himla bra är det iallafall, nu kan jag få fortsätta med min tenta och sitta var jag vill och när jag vill med datorn igen. Gött! Men bäst av allt är ändå att jag just för stunden inte ens behöver fundera över att inhandla en ny!

Sen ångrar jag mig så mycket! Fick kommentar av Malin förut, angående mina myror i brallan och fy vad jag ångrar att jag inte gjorde mig en liten SPA stund! Jag hade ju tiden och lilleman tillät det genom att sova i flera timmar! Men tusen tack för tipset, det ska tas tillvara på nästa gång jag får flera timmar över till att göra ingenting!

Städat blev det här hemma iallafall så nu är det rent och snyggt, men lite SPA lyx hade helt klart varit mer uppskattat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback