Ny vecka nya tag!

Så var ännu en helg passerad, det går undan må jag säga, swisch swisch, vecka efter vecka. Oliver blir bara större och större och vi i hans omgvining kämpar på för fullt med att hänga med. Men han är en riktig liten going med för det mesta ett leende på läpparna vilket trots tempot inte gör det så himla svårt! Han är bäst, en riktig liten prins!

I Helgen har det varit jobb, bröllopsdag (55 årig) och Jobb. Fullt ös medvetslös, men vi mår bra och det är huvudsaken! Lite jufint har vi också fått det och i morgon börjar åter en ny vecka!  Med massa på schemat!


Ska som jag tror träffa henrietta en sväng i morgon.
Färga håret hos Elin (ska vara modell på frisörskolan)
och sen ska vi kika på Lill ponny med frida en så kallad sällskaps häst!

Jag tror det blir en riktigt bra början på veckan! Och den fortsätter med full fart, jobb, emmy och caspian, Melissa och vincent och sen va det dags för jobb igen!

Grattis farmor och farfar 55 år som gifta är inte dåligt och som jag sagt tidigare, jag hoppas jag också får uppleva det med min Richard!

I fredags hade farfar skickat in dagens ros till farmor, "...en bukett med 55 röda rosor.../din Gubbe" Han är allt en riktig romantiker den där farfarn!

Nu blir det hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: evve

jag trodde ju det skulle bli en liten get,,,!! jaja.. en ponny kanske är lika bra sällskap den ;)

2009-12-01 @ 08:46:06
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

nae gu så sött å göra så :) det e så sött när äldre är lika nykära som i början tycker jag :) man ser par ute på stan hålla hand å le å va glada tillsammans :)



vi ses på torsdag :D

2009-12-01 @ 18:48:45
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback