Myror i Brallan

Jag sitter och vill skriva. Jag är verkligen super sugen på att få till ett grymt bra inlägg, med ett bra ämne. Oliver sover och jag har en liten stund över för detta men vad händer. Allt vad kreativitet och idéer till ämne bara försvinner och nu sitter jag här i min ensamhet och skriver om att jag vill skriva. DET KÄNNS SÅDÄR. Idag har vi verkligen haft en slappardag. En riktigt tråkig slappar dag där vi i princip inte har gjort ett dugg mer än vårt besök på BVC i morse. Oliver Har sovit mycket efter sprutan, om det är sprutan eller nått annat det beror på vet jag inte, men han är mycket tröttare än vanligt och det började efter att han fått sprutan. Och jag själv har iallafall inte gjort ett dugg. Det börjar rycka i mina ben, hon har myror i brallan la la la la laaaa. Ja så nu ska jag försöka få nått gjort. Kan kanske få städat lite innan min man kommer hem. Ush och fy, har ni några tips på vad jag kan göra sånna här riktigt lata dagar, då man har en krypande känsla i kroppen och vill göra allt, men inte får gjort något. Är det verkligen städa som gäller? Kanske borde jag egentligen utnyttja dagen till att träna på att göra just inget ibland behöver man det också!

Kommentarer
Postat av: Malin på jobbet

åh, då hade jag lagt ansiktsmask, rakat benen, hårinpackning, en riktigt lååång dusch och som grädden på moset en skönt doftande smörja på hela kroppen! Kram på dig

2009-11-09 @ 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback