Måndag

Denna veckan ser det ut att bli fullt upp utom i morgon, idag har det väl egentligen inte varit någon större stress heller, mer än att jag fick en så himla dum vaccinsptrutstid. kvart i två, först går man en hel dag och väntar på att man ska få ta sig iväg och när man är därifrån ett stick senare så är det mörkt ute och lusten att hitta på något alls infinner sig liksom aldrig. SÅ jag och oliver bestämde oss för att dra mössorna över huvudena och vila resten av dagen!

Men han har precis lärt sig att hålla flaskan själv så ett litet titthål fick vi behålla under matstunden.


Vi får se om det blir öppna i morgon. Annars så ska vi höra om Olivers mormor vill komma hit, vill hon inte det så behöver lilla jag försöka skriva tenta och kanske även ett litet paper till seminariet på fredag. Kan hända att jag kanske ska jobba på kvällen, men det vet jag inte förren "chefen" i huset har kommit hem! På onsdag blir det besök av Emmy och Caspian på morgonen och jobb på kvällen, på torsdag är det skola och fredag babysim och jobb eller skola. Nu sover liten å jag ska försöka skriva en snutt. Har även lånat Första boken i Twilight serien (på cd bok, annars hinner jag aldrig läsa klart!), denna edward hysteri har gjort mig lite nyfiken, är böckerna verkligen så bra!? 

Min lilla älskling tränar för fullt på att sitta och det går så här bra! lilla Duktiga killen!

 


Kommentarer
Postat av: Wendy

Hej på er!

Herregud va stor han har blivit! Vi får ta en promenad nån da tycker jag :)

Hoppas allt e bra med er lilla familj.

Kram från oss!

2009-11-23 @ 17:20:56
URL: http://wendylarsson.blogg.se/
Postat av: Hanna Lahger

Hej!



Skulle bara meddela att twilight böckerna är jättebra samt filmerna :) Jag har själv råkat ut för twilight febern. Varning för beroendeframkallning!



Kramar på er!

2009-11-23 @ 20:14:08
Postat av: lisa

såååå himla sööt!!!:D det var längesen nu vi får ses snart!

2009-11-25 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback