Kors i taket!

Efter en trevlig dag med besök och sedan mys med Oliver så fick Mammamalin för sig att sticka ut och springa. Jag sprang inte långt, men jag tycker jag hade ett bra tempo och jag fick upp lite flås i det hela utan att bli helt slut och det va så himla skönt!! Jag hoppas verkligen att jag kan lyckas få tummen ur och komma ut fler gånger.

Å Jäklar i mig vilken kick man får efteråt, man blir pigg, man känner sig duktig och går runt och berömmer sig själv i flera timmar efteråt. Känner jag mig rätt så håller denna egocentrism i sig i morgon också. Men vet ni vad, DET ÄR JAG VÄRD!

Nu ska jag se på lite greys och sen ska jag krypa ner  i sängen och ladda inför morgondagens ridtur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback