INTE INTE INTE

Jag har gjort det igen, en liten spring tur är avklarad och så här i efterhand är det grymt skönt och jag är GRYMT stolt över mig själv! Jag satt här hemma, som en äkta soff potatis med inställningen att jag skulle ut och springa i morgon, eller rättare sagt inställningen var "Jag vill inte ut och springa i morgon , jag vill inte ut och springa i morgon INTE INTE INTE!!!!" och då slog det mig jag sticker  nu och upp for jag och ut sprang jag. Nu sitter jag här hemma som en soffpotatis igen och en grymt stolt sådan!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är så roligt att någon inser vilken prestation det är att gå hela vägen hem från östra med rullväska och 4 timmars resa i bagagen :) haha tack för pepporden :)



Självklart vill jag absolut komma och hälsa på er! Man får ju inte se så mycket av parveln på promenaderna och en mysig liten kram hade inte suttit fel :) Låter som en helmysig helg ni har haft, och DUKTIGT av dig att ut och springa! Keep up the good work <3

2009-11-16 @ 18:16:04
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback