I väntans tider

Jag går och väntar som en tok! Hoppas på ett sms och går och kikar på min mobil titt som tätt och helst hela tiden. Vi väntar och väntar. Har väntat en hel dag nu. Ja lite till, till och med. Men snart så nu är det på G iallafall och det ända som finns kvar att göra är att vänta. Men FYY Va det är tråkigt. Man vill ju bara veta, här och nu!


Vad gör ni denna ruskiga måndag? Jag väntar som sagt. Ska sätta mig lite med min tenta nu, får hitta på nått att fördriva tiden med. I morgon bär det hem till färgelanda för däck byte och på Onsdag ska Björn komma och hälsa på! Det är på tiden minsann, vi har försökt tajma in detta hälsa påandet länge nu, men varje gång har vi lyckats krocka in det med nått annat. Så även denna gång, för egentligen skulle han komma hit i morgon. Men nu blir det på onsdag istället och det kommer bli hur bra som helst!! Ännu nått att vänta på! =)

Är det någon som har bra tips på höstruskigt torrt och "ur ammat" hår? Jag har en balsam/inpacknings grej nu, den är jätte bra, men mitt "urammade" hår vill ha nått mer innan det säger upp sig helt och hållet.

Nu ska jag skriva hemtenta, eller så blir det lite serie tittande (men läs bara; skriva hemtenta) och vänta vidare! 


KRAM!


Kommentarer
Postat av: Bjoorn

Jaa hejja oss! Nu ska det äntligen bli av. =)

2009-11-02 @ 20:55:26
URL: http://melodrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback