Grattis!

Nu är han äntligen här emmys och anders lille prins, två veckor efter utsatt datum så väntan har varit lång för dom, men nu äntligen!

Gårdagen spenderade jag och Oliver med att hålla Emmy sällskap mellan värkarna och efter att vi åkt därifrån så har jag gått runt och varit super nervös och kikat på mobilen i ett och hela natten. Men nu så kan vi sluta med för han är äntligen här! Jätte stort grattis till er båda!

Den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge!


Nu ska vi morna oss med lite OTH och Gossip Girl. Sen blir det Frulle för hela slanten! 



Kommentarer
Postat av: Spiderchick

vad är det för citat i tidningen? Tack för du sa till, måste köpa =)

2009-11-03 @ 10:46:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååhh vad härligt... det var på tiden!!

2009-11-03 @ 11:02:25
URL: http://duchesse.webblogg.se/
Postat av: Hanna Lahger :)

Hej på dig! Hoppas allt är bra med dig, har följt din blogg och tycker eran lille Oliver är mycket söt! Jag undrar om du skulle kunna hälsa Emmy från mig när du ser henne och gratta dem till babylyckan? Ha det gött, Kramar

2009-11-03 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback