Familjen


Nu i höst har jag haft svärmor som har tagit ut lediga dgar varannan torsdag för att hjälpa mig med Oliver medan jag är i skolan och jag är så himla glad att hon har tagit dessa dagar för att hjälpa oss!

Till våren är det tänkt att jag ska jobba lite mer, några kvällar i veckan och fortsatt helger, det ska bli super skönt att få jobba och visa vad jag kan där nere och det ska bli super skönt att få in lite mer "riktig" lön och kunna hjälpa Richard mer med det ekonomiska här hemma! Det kräver ju dock att lilleman ska ha någonstans att ta vägen och än så länge är han för liten för dagis (till hösten är det väl tänkt att han ska börja så smått, någon som vet bra förskolor här upp mot hovhult, helendal eller bleket området??)

Iallafall några timmar i veckan sisådär två från det att jag börjar jobba och det att Richard kommer hem från jobbet så kommer vi behöva låna familjen som banvakt. Och Jag är så Glad att jag har min Familj, Mina föräldrar och syster i all ära, men också Kusiner, fastrar och morföräldrar som ställer upp och vill men också erbjuder sig själva att vara barnvakt!! Ni betyder så himla mycket och jag är så glad att ha er!! Tänker på de som inte har sin familj nära och hur mycket krångligare allt blir, man blir väldigtmycket mer fastbunden (det kommer ju ett stort ansvar ch ett sotrt uppoffrande trots att man har sin familj nära menar jag) till sina barn och det där med att en kväll lite spontant gå på bio eller bara äta en snabb barnfri lunch på närmsta korvkisok blir svårt och kanske knappt möjligt!

Så jag är lyckligt lottad som har er alla och jag vill verkligen att ni ska vet att det är guld värt! Kära Familj, NI ÄR ALLA UNDERBARA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vi var inte på öppna igår eftersom jag skulle ta sprutan så jag skippade det..orkade inte flänga fram och tillbaka :P

jadu vänta du bara snart kryper han får tänder å bits som Vincent han har 2 tänder å dom gillar han att bitas me ;) klänger på allt å man kan inte ha ngt på bordet för då tar han det haha d e verkligen fullt ös

kram kram

2009-11-11 @ 09:52:03
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Pilla

Jag vet ju inte exakt hur dagisen är men har städat på Killingen som ligger på Bleket och jag tycker att det verkar jättemysigt och med trevlig personal. Men om jag inte minns fel så har Killingen blivit privat, men är inte säker.. Om man nu vill ha kommunalt dagis menar jag.

2009-11-11 @ 16:01:03
URL: http://www.mittmammalivmedmera.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag bara längtar tills jag får ta hand om lilleman :) Han är alltid välkommen! och självklart du med :) haha ha det bra KRAM

2009-11-11 @ 18:47:46
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: lisa

du är så söt malin :)

2009-11-14 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback