En lösning!

Jag har hittat en lösning på vagnproblemet vid flygresa, ett dansktföretag som har specialdesignat väskor till v2agnar för just flygresa (finns även att köpa sådana väskor men det är dyrt för en resas skull) dessa väskor kostar 189 kronor att hyra för en vecka och man hämtar dom i samband med incheckning på landvetter oavsett tid på dygnet!! TOPPEN BRA! Detta ska vi kolla närmare på. Vad gjorde man innan google??

Hoppas ni har haft en härlig helg! Det har vi. Två dagars jobb för min del. Slappar kväll i lördags (jag somnade i soffan och richard såg på film och kliade mig i håret hela kvällen, Han är bäst!) och farsdag middag med svärföräldrarna och svärmorföräldrarna igår.

Idag ska vi vila, lilleman har fått spruta tidigare på morgonen och även vägt och mätt sig. 6650 gram stannde vågen på idag och längden va 65 (tror jag), som sagt han växer så det knakar och det händer så himla mycket med denna lillakilles utveckling. Det är små saker varje och samtidigt som man letar efter utvecklingen (den är ju bra han ska ju bli större och visare) så vill man skrika STOPP STANNA!! VÄNTA PÅ MAMMA!!!! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback