Död

Nu har den sagt sitt. Eller ja, kort efter morgonens inlägg så sa min dator tack och hej. Får se om min mirakel man Kan göra nått åt den eller fall den faktiskt är helt död. Jag hoppas att han kan. Har verkligen ingen lust att köpa ny dator. Så typiskt att det ska krascha alldeles innan Jul och alldeles innan resan ska betalas! Alltid är det nått. Nu ska vi fira att helgen är här! Jag Älskar torsdagar! I morgon blir det babysim och efter det ska jag jobba (nya kläder har vi fått till jobbet så det blir till att ta fram strykbrädan ikväll!), lördag blir lugna gatan, en bara vara dag och på söndag ska vi fira alla pappor. En sak jag funderat över angående vår resa, hur har ni eller någon ni känner gjort med vagnen? Vill gärna ha med vår vanliga vagn, men att transportera saker med flyg medför en viss risk. Vår vagn är en bugaboo, någon med bra tips!?

Kommentarer
Postat av: Pilla

Jag kanske har missat några inlägg men var ska ni resa och när? :) Skönt att komma bort i alla fall!

2009-11-05 @ 20:15:20
URL: http://www.mittmammalivmedmera.blogspot.com
Postat av: Alexandra

helo malin. oj ta inte m,ed dig din vagn. Jag tog med vår sist gång och den var helt sönder när vi kom fram:/

2009-11-06 @ 10:25:09
URL: http://familjendanga.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vagn på flygresor kan vara en farlig kombination, särskilt när ni har en så fin och dyr vagn. rekommenderas nog inte att ta med... ni kanske kan köpa/låna någon mindre billigare sulkyvariant?

2009-11-06 @ 10:50:35
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback