DÖD!

Nu är den död igen, j*kla sladdar som ska krångla. Datorn i sig har verkat må bra annars, förutom lite lathet då och då, men den drabbar ju oss alla ibland, så det så!

Får se när den återupplivar sig igen. Annars så har vi fått en ny bekant i hemmet, välkommen miss skrivare! Jag och katten känner oss lite underlägsna alla så kallade män i hemmet så därför blir denna nya bekant en miss. Me like, hon kommer med många funtktioner och jag tror hon kan förgylla vår vardag på många trevliga sätt. Nya bilder på väggarna, biljetter direkt i handen, ordentligt korrukturlästa tentor med mera med mera. SÅ VÄLKOMMEN! 

Nu ska jag hoppa i säng har varit en trevlig social dag! Olivers farbror Filip kom på besök en sväng i förmiddags, sen blev det Öppnaförskolan med en ganska mammig Oliver, efter det vart det fika På Espresso House med Sanna och Elin och sen kom Helena hit och gick en promenad med mig! I morgon blir det nog raka motsatsen en antisocial dag.  för Jag behöver plugga!

GodnattKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback