Besök!

Idag får vi fin främmat! Evelina, Liam och kanske liten Bo kommer och hälsar på! 
Det är himla bra, en lekkompis till oss var, liam till Oliver, Bo till milton och Evelina till mig! Hur bra är inte det så säg! 

I morgon Händer det ännu mer grejer!!! Jag ska Kanske och förmodligen ut och rida! Har inte varit i stallet på ett och ett halvt år så det ska bli UNDERBART verligen! MMMM komma hem och lukta häst skit vara alldeles skiten under naglarna och hoppa in i en härlig varm dusch efter en tur i skogen, HUR HÄRLIGT ÄR INTE DET!! 

(sen fyller min pappa år i morgon också, så efter ridturen står det kalas på schemat)

Nu hoppas vi bara att min mamma får ledigt sista timmen på jobbet så jag får barnvakt, annars går planerna i stöpet. Så känn ingen press mamma! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback