50 år tillsammans

I helgen va det 50 år sedan Richards mormor och morfar gifte sig, en så himla lång tid, med en så himla många fina minnen tillsammans! Detta firades i tanumstrand med den närmsta familjen, julbord, julshow och bad stod på schemat och vi har haft en jätte trevlig helg! Nästa vecka är det farmor och  farfars tur 55 årig bröllopsdag det ska vi fira med middag på laxbutiken!

För ett år sedan hade jag och Richard ingen aning om stt vi idag skulle ha världens goaste skrutt, våra minnen och stunder tillsammans har redan blivit många och jag ser fram emot vårt liv tillsammans och hoppas att vi också en dag får fira 50 årig bröllopsdag! Jag och Min fina fina Richard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback