Tack!

I morgon fyller jag år, hela 22 år, och jag tror det är därför det regnar, alltså för att jag blir så himla gammal! Men vad gör det? Jag är inte ett dugg ledsen över att bli ett år äldre, i år är det så himla mkt saker som ska hända så jag tänker bara njuta så gott det går av allt nytt och denna nya ålder på hela 22 år! 

Igår firade vi mig med nära och kära, plus att vi fick visat upp lägenheten i ett lite bättre skick än vad den va sist gång de som redan hade sett den var här! Jag fick massa härliga kronor att köpa nya kläder för när den tiden är inne, en ny fin plattång , en exklusiv och super fin rouge till mina soligakinder och ett härligt bidrag till vår resa i februari, så tack alla som var här, dels för de fina presenterna men också för det mycket trevliga sällskapet!

Nu ska här försöka pluggas lite och snart kommer min kära Richard hem till mig efter en lååååång dag på jobbet! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är Malins födelsedag, HURRA HURRA HURRA! :D

Hälsa Fridolf Egon från mig(min nya kupp) och Rickard också så klart :)

2009-05-19 @ 06:56:07
Postat av: Lotta

Grattis på födelsedagen!! 22 är väl ingen ålder ;)

2009-05-19 @ 17:41:59
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen!

2009-05-19 @ 18:03:55
URL: http://malinsvardagsliv.blogg.se/
Postat av: sofia

åhh grattis grattis =) kommer inete krabaten snart? kraaam

2009-05-19 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback