Slutsatser

Denna tenta tar kål på mig, jag tror inte den är särskilt krånglig i sig utan en viss JAG gör den bra mycket svårare än den är. VARFÖR!? Jo för jag har en så himla bra idé, jag har skrivit om idén och jag har fått ihop en jätte bra uppsats enligt mig själv. Men slutsatserna skiter sig totalt.... Det som annars är det lättaste i en uppsats, där jag helt enkelt bara kan ordbajsa som jag gör här och nu, har blivit det svåraste, krångligaste och mest invecklade, vilket resulterar i en Höggravid, super stressad och GRYMT irriterad Malin.

SNÄLLA! jJag är ju nästan klar, GIV MIG STYRKA!!

Kommentarer
Postat av: Frida

kom ut nu skruttet!! Malin, jag förstår inte hur du klarar av att vänta. du har tillåtelse att vara höggravid och grinig på det :) kom ut nu!!

2009-05-26 @ 08:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback