Så va tre år slut!

Mitt liv går i tre års perioder, iallafall från det att jag började högstadiet har det se ut och nu hela tre år efter studenten så va det dags för ännu ett avslutat kapitell, min grundutbildning på människa, mångfald och arbetslivs programmet är avslutad, och jag kan om någon vecka skicka in ansökan om min kandidatexamen! lite stolt över mig själv får jag allt lova och planen är att till hösten under min mamma ledighet passa på att bygga på utbildningen till en magisterexamen, vilken inriktningen blir är inte säkert men jag har två alternativ, den ena blir åt socialtarbete och beteendevetenskap och den andra åt personal och kvalitetsutveckling, båda är lockande så vi får helt enkelt se vilken mina betyg kan erbjuda mig!

I och med avslutandet av denna tre års period går vi nu in i en ny, hur lång den är kan jag inte svara på, är så många mer än jag som är med och bestämmer det, men hur som helst så tror jag att det slutar i något himla bra!

Idag går vi in graviditets vecka 38, vilket innebär att bebisen är välkommen att komma när helst den behagar!
Hoppas ni alla mår  super bra, nu ska jag luta mig tillbaks med en härlig bok helt utan någon anknytning till skola och skolarbete! HÄRLIGT!!



På gamla gatan i stan hade man sopgubbar med lastbilar som hämtade skräpet, på nya gatan är det inlines som gäller =)



Richard har bestämt sig för att bli duktig på rullskridskor, så nu är det bara hjälm och lite skydd till handleder som saknas!



wihoo, Jag kan flyga jag är inte rädd! 



Mina fina rosor som jag fick av världens bästa Richard på min födelsedag!



Lilla magen här och nu i vecka 38!





Ooo så fint, men nu ska det allt bli skönt att bli av med magen, beach 2009 hear i come! haha drömma går ju alltid iallafall! :P

Kommentarer
Postat av: Frida

du är duktig Malin!! och nu lilla skruttet är du välkommen att hälsa på oss när du vill. Vi väntar med spänning!!

2009-05-27 @ 12:14:27
Postat av: Lotta

Grattis till examen!! det måste kännas väääldigt skönt!!! jag sliter mitt hår med terminens sista arbete och önskar att det var examen sen... men tiden går fort. personal och kvalitetsutveckling lät ganska spännande, var finns det?

hoppas väntan på bebisen blir kort! spännande!!

kramar

2009-05-27 @ 14:32:54
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback