Bugaboo!

Malin frågade vilken vagn vi köpt, och som titeln säger blev det en bugaboo. Än så länge är jag super nöjd men det är ju utan någon direkt erfarenhet va den. Vi håller på att öva i att plocka upp och ner den här hemma lite grann i smyg sådär, ska nog bli bra lagom tills bebis är här! Vilken tur att det finns manual till alla knappar och finesser som den har! Den är super snygg och nybäddad och färdig att börja rulla!






I söndags va vi en sväng på ikea och köpte brd och lite annat till vardagsrummet, så nu kan jag även bjuda på lite bilder därifrån! Saknas fortfarande tavlor på väggarna, men lite blommor, gardiner och nya möbler gjorde susen!







Och sist men inte minst är det dags att skriva lite om dagen, den har varit slapp, men jag har ändå fått gjort en massa, pluggat har jag gjort och ska nu fortsätta med. Va även ute på gården med mina djur och njöt av solen, träffade en dam sm bor i samma hus som oss och pratade lite med henne! Jag tror detta område kommer bli helt suverränt, men en dag är min dröm att få bo i ett av alla fina radhus som finns, fast som det ser ut nu så har vi lovat alla nära och kära att inte flytta på ett bra tag och det ska vi allt försöka hålla! Men drömma får man ju ändå eller hur!? =)



Solen är härlig men ack så trött blir man av den, tycker trixie som har slocknat brett ut sig i HELA soffan!

Ha en bra dag i solen!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin vagn och fin lägenhet! Vi bor i ett riktigt litet (litet!) råtthål, det fastnar inte ens på bild. Ett radhus står högt på önskelistan här också, fast priserna ligger runt fem miljoner här så det lär nog bli en stående punkt på önskelistan ungefär... för evigt ;)

2009-05-14 @ 11:50:09
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback