15!

Idag är det exakt en månad tills bebisen är beräknad och vi börjar bli mer och mer redo för att få hem den lilla parveln, rummet är fixat, kläderna är tvättade och vagnen är hämtad. Det som saknas är att få hem vaggan och sängen men dom står i tryckt förvar hos mor och far, samt svärföräldrar så det är ingen panik med det! Däremot börjar det bli panik med skolan, en uppsats kvar och jag har en jätte bra ide att skriva om, och jag tror att slutresultatet kan bli riktigt bra bara jag får ihop tankarna och teorierna realistiskt på pappret!

Idag blir det MVC och sen ett par timmars jobb, sen ska jag hem och mysa med min man på vår balkong med våra nya fina balkongmöbler! 

Nu ska här städas och promeneras med milton ha en bra dag allihopa, det ser ut att bli ännu en underbart SOLIG DAG så NJUT! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Spännande, snart är det dags! Hoppas Majbjörn är punktlig, jag tyckte det var pest och pina att ga över tiden, jag var nästan övertygad om att han aldrig skulle komma ut. Sen hann jag ända angra mig när han äntligen ville ut ;)

Lycka till med uppsatsen, jag sitter med en redovisning och försöker skriva manus men det där med att fa ner tankarna pa ett bra sätt är verkligen inte lätt...!

2009-05-16 @ 16:09:35
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback