Utmaning!


Jag blev utamanad av :
Alexandra


Här är the regler:

★Gå in i mappen "mina bilder"


★ Gå till den andra mappen


★ Välj därefter den andra bilden i den mappen


★ Visa bilden på bloggen och skriv något om den


★ Invitera 4 stycken nya till att vara med på utmaningen

★ Länka den personen som utamande dig!


Min bild:



Jag I bilen på väg att fira julafton, posar framför den nya kameran, det är jag själv som är fotograf... Mycket fint om jag får säga det själv ;D haha


Jag utmanar:

Henrietta

Frida

Jessica

Sanna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jahopp, då får ja väll ta å genomföra den här grejen då:P

2009-03-02 @ 17:45:28
URL: http://jassiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback