Ingen där...

Idag är våren här! Och hur härligt är inte det? Underbart skulle jag säga, hoppas den får stanna en stund denna gången man kan aldrig vara för säker!

I morse va jag ute och promenerade med Evelina och våra små hundar, det va härligt och trevligt med en solig promenad och pratstund om dittan och dattan och promenaden gav mig inspiration att gå hem och söka det magisterprogram jag hittat som börjar på halvfart till hösten! Är super taggad och det känns som att de kurser som ingår i detta "program" ger den utbildning jag nu har en liten riktning så jag efter mammaledighet och studier kanske kan veta vart och vad allt det jag nu under tre år har studerat leder mig. Så nu är det bara att hålla tummarna att jag får lov att gå denna.

Skulle egentligen varit på föreläsning idag, men då den som skulle hålla i föreläsningen det sista inte har haft särskilt mycket av intresse att dela med sig till oss, valde jag att stanna hemma. Detta gjorde tydligen resten av klassen också och på mailen kan vi nu läsa om föreläsaren och hans tomma sal. Man kan ju alltid hoppas att fler än jag svarar på hans mail då han frågade "vad hände?" så att han lär sig något och gör något åt föreläsningarna, jag tänker iallafall ge honom en ny chans nästa gång det är hans tur att hålla i orden!

Hoppas fler än jag har fått njuta av denna vårdag!

Härliga dagar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart e den bilden tagen?? E det i Uddevalla? Såg väldigt skönt ut i allafall!! Och idag är det också sol! Minsann!

2009-03-18 @ 16:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback