Skynda dig!

Igår va en härlig slapp dag med min lilla syster, fika hos henrietta och hennes jobb och fixade våra tågbiljetter till stockholm, sen satt vi mest hemma i soffan och bara jäste. Men väntan börjar bli lång nu och bara tanken på att det kan vara två veckor efter  beräknat datum som bebis vill säga hel till världen får mig att vilja skrika! Nu är det bara två veckor kvar och får jag bestämma så är dessa två veckor mer än nog, inga två veckor extra tack. Då kommer jag bli alldeles nipprig och stackars R kommer få lida av min tristress. SÅ LILLA NÅGON (majbjörn har vi släppt nu) SNÄLLA SKYNDA DIG!

Nu vill jag kunna ligga på magen och sova inte för att det är så himla mysigt men det är bättre än att vara en elefant som inte orkar vill eller kan vända sig om och byta sida när man sover!


Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, gnällmorsa! ;) om jag är otålig kan jag knappt tänka mig ur det känns för dig. nej tack, inga extra veckor. kom NU istället!!

2009-06-03 @ 14:42:01
Postat av: Lotta

Hihi, jag vet precis hur det känns ;) Håller tummarna för att Lilla Någon kommer ut i tid. Jag fick vänta fyra dagar över tiden och då var jag inte en allt för trevlig medmänniska ;)

2009-06-04 @ 15:20:29
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback