Det lilla extra

Jag läste igenom inlägget nedan och kom fram till att det ser ut som att jag inte alls trivs med magen, men det gör jag!
Det är bara det att längtan och nyfikenheten på det nya livet kryper på en med storm steg och därav lite gnäll.

Sen tycker jag lite synd om alla studenter och hoppas att vädret vill ändra riktning lite så de slipper denna kyla och blåst samt regnet man har lovat, för min del va inte studenten det roligaste jag varit med om, man har så höga förväntningar att det drar udden av dagen när den väl är där, men det härliga vädret vi hade, och som åren efter mig fram till i år har haft så önskar jag de som tar studenten i år detsamma för det gör dagen trots alla konstiga känslor till en dag att minnas. För  vem vill inte sluta ett kapitell i livet med en solig härligt varm sommardag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback