Att det ska vara så krångligt!

Blanketter är ett Stort ONT i denna värld. Är det inte försäkringskassans blanketter så är det något med skolan, eller möjligen en blankett för att få hämta ut ett paket på posten. Japp som sagt blanketter ett stort ONT som tillsammans med lagar och förordningar använder ett gammaldags språk som inte är för någon i denna värld att förstå.

Jag försöker nu fylla i och få tag på alla andra blanketter som behövs för ansökan om examen Och det är krångligt och inte nog med att man ska fylla i papprena så gäller det att få tag på de människor som har hand om papprena som behövs för att kunna fylla i ansökan. Jag vill ha hem mitt examensbevis nu! Jag vill ha ett bevis på att jag verkligen är en kandidat och jag vill känna mig helt färdig med den delen i skolan. Alla kurser är godkända och skolan är avslutad så i princip är jag ju redan klar, men ändå, det där lilla beviset hade för min egna del varit så himla skönt att få se för ganska så stolt över att vara klar måste jag ändå få säga att jag är!

I söndags va vi på laxbutiken med de närmaste och åt god mat och firade min bragd så nu har jag sommarlov på riktigt, hur många dagar sommarlovet blir är det bara en som vet och när den en har bestämt sig för att dyka upp är det ännu ingen som vet! Men snart är det dags!

i examens present fick jag ett par jätte fina örhängen, två tallrikar till min service (så nu är den äntligen efter alla år fulländad!!) samt en pytteliten urgullig och jätte bra videokamera att kunna spara alla stunder med lilla någon! Tack så jätte mycket ni som va med och tänk en dag kanske det dyker upp ett videoklipp från kameran (jag måste bara finurla ut hu rman går tillväga först!)

I Morgon vill vi ha sol!


Kommentarer
Postat av: Frida

helt fel! I Morgon vill vi ha en skrutt att pussa på! ;)

får du tag i dina papper? måste du ha dem för att kunna söka vidare? eller är det för att vi vill ha dem och avsluta kapitlet? på torsdag är det rea på torp. om du inte är på BB då, skall vi åka ut en sväng på kvällen? det är mellan 20-22 tror jag.. stod i torpmagasinet :)

2009-06-08 @ 21:52:19
Postat av: Sofia

Frida, precis va du ville =)

2009-06-09 @ 18:58:12
Postat av: Heléna

Hörde av en källa att du va iväg till NÄL:) Hoppas allt går superbra..:)

Vi hörs o syns! Lycka till!!!

Kram

2009-06-09 @ 19:45:51
Postat av: Lotta

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :) din syster har skvallrat om att ni fick en liten pojk i tisdags, så roligt! hoppas att allt gick bra och att ni mår bra allihopa! bilder efterlyses så fort det går ;)

kramar

2009-06-11 @ 17:54:26
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback