Tiden

På tisdag är vår lilleman fyra veckor gammal, tiden har bara swischt förbi och han växer så det knakar. Vilket både är på gott och ont. Man vill hinna njuta av Honom som den lilla oskyldiga bebis han är, samtidigt som man hela tiden letar efter tecken på att han blir större och utvecklar sig så som han ska. Men vi njuter! Dagarna fylls av det mesta, vardagliga ting som äta sova och, ja allt annat man behöver göra. Men också av besök hem till oss, och besök till andra så alla nära får lära känna Oliver och njuta lite av bebistiden dom också.

Men som sagt tiden går fort och det känns som det va igår som vi kom hem från BB med honom just nu är vi uppe i namnplanering och det finns delade meningar i detta, ska namnen ha någon betydelse eller ska dom bara vara fina? Men jag tror vi har kommit fram till en rätt bra kombination av det hela Och jag är iallafall supernöjd! Men helt bestämt oss har vi inte så jag säger inget så har jag ingenting sagt och då blir heller ingen besviken, men en dag så!



Tre dagar gammal på väg hem från BB va Oliver en liten lutt på 3070 gram


Nu (eller för några dagar sedan) var han så här stor och vägde 3970 gram, han växer så det knakar!



Oliver och Richard kusiner Nils och Albin <3



Far och Son <3



Mamma, Oliver och Milton! Vem har sagt att man behöver amningskudde? Milton löser det så bra, dock bara när det passar honom.



PLUTT! <3



Mina fina killar!



Nu ska jag fortsätta njuta av min lillkille och denna (trots solens frånvaro) härliga söndag!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja oj vad han har växt! Det går undan i början! Det ser alldeles oförskämt mysigt ut iallafall :)

kramar

2009-07-08 @ 16:15:44
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback