Sladden och fallensdagar

Uppdatering på bilder har varit dålig ett tag men idag eller i morgon blir det ändring på detta förhoppningsvis. Sitter i Stugan och väntar på att R som har varit hemma i lägenheten och fixat det sista på vår renovering ska komma hit och då är sladden förhoppningsvis med!

Idag skiner äntligen solen igen på riktigt så nu ska jag ut och njuta av denna och ikväll blir det förmodligen en sväng till fallensdagar där richard är lovad en öl och jag förhoppningsvis lite mat! MUMS och MYS!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas ni får det mysigt ikväll! Var tvungen att gå in och läsa om din magisterutbildning och den lät himla spännande faktiskt, jag hade t.om kunnat gå den sen när jag har examen i pedagogik, synd att den inte fanns på distans. Det kommer säkert gå jättebra!

Jag försöker plugga men det går sådär, vi är ganska däckade av värmen allihop. men lite drygt hälften är avklarat iallafall så det är bara att kämpa på i en månad till så jag hinner få 2 veckors ledigt iaf innan höstterminen börjar ;)

kramar

2009-07-17 @ 14:05:59
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback