På en pytteliten bostadsyta

I det härliga vädret (regn, regn, och regn) beslutade lilla familjen sig för att åka ut till min mamma och pappa och stugan i Bokenäs. Med oss har vi bebis, hund och katt och på plats finns även redan mamma och pappas hund. Med andra ord är vi 8 levande väsen som umgås. Till saken hör att bostadsytan är cirka 30 kvm, men som man säger, Finns det hjärterum så finns det stjärterum, och visst stämmer det!
 
Idag har vi bestämt och bokat plats för dopkalas, promenerat en tur då vädret va på vår sida och ätit taco tillsammans med mamma, pappa och mormor och morfar. Jag, mamma och mormor försökte även vinna några miljoner på travet vilket jag inte tänker nämna mer än så att ska jag någon gång bli miljonär så verkar det inte vara via travsporten.

I morgon ska vi ha en härlig dag i stugan, Oliver morfar (min far) ska simma vansbro simmet och vi andra ska suporta några på plats i vansbro och några (jag och min lilla familj) här i bokenäs. Heja pappa, snart är det bara joggen kvar och sen är klassikern avklarad!



Oliver och morfar ligger och pratar "klassikerntaktik" i den nu icke befintliga solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback