Vilken dag!

Fy fasen va kul det har varit på jobbet idag! MASSOR att göra, glada människor och inte ett endaste litet strömavbrott! Helt fantastikst va roligt det är att jobba dessa dagar! I morgon är det visst jobb en stund igen vilket jag hade missat helt och hållet, men allt går att lösa och jobba vill jag ju så va fasen! Inget att hänga läpp för där inte! Sen bär det upp till Färgelanda för att fixa Richards frissa och andra bestyr. Planerna rullar på fast några timmar senare helt enkelt! :)

Idag har jag varit på jobbet som sagt och Richard är nu i göteborg på virus i bataljonen(!?) med sin far, han fick åka lite innan jag slutat jobba så min snälla Farbror och hans fruga Faster Annakarin fick som dom sa låna Oliver en stund tills jag kom hem. Det gick hur bra som helst inga sura miner från lilleman och dom hade alla tre haft en mysig stund tillsammans!

Nu ska jag fortsätta se På Robinsson och sörpla vidare på mitt te!

Ha en härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback