Vi har blivit lite lata

Idag om allt är som det ska vara när min Gubbe kommer hem så bär det av till torp. Vi ska kolla på diskmaskin för nu är vi trötta på detta berg som tycks bli högre och högre för var dag som går. Det spelar heller ingen roll att man gör nått åt det spränger det i bitar eller liknande för lika fort som det försvann så har det dykt upp igen. Förhoppningsvis hittar vi något trevligt, och tänk så mycket roligt vi kan hitta på på den tid vi annars varje dag lägger på att diska.

Jag har varit på jobbet idag och Min mormor och morfar har passat lilleman, och eftersom han är en sån solskens pojk och dom alldeles perfekta barnvakter (ni ser ju hur jag har blivit, och dom har nog varit med en del å lagt sig i den uppfostran Eller hjälpt till menar jag så klart) så det gick alldeles galant och kommer säkerligen att göras om fler gånger!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart man blir lat för disk är nog bland det absolut tråkigaste som finns! Ett bra val om du frågar mig ;) Har du förresten sett mitt mail? :) Nej jag får fortsätta med plugget.. KRAMKRAM

2009-12-01 @ 20:27:16
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback