Snö

Jihoooo!! Jag tror minsann vi ska klä oss varmt och känna lite på snön idag jag och min påg! Visst är det härligt och kan ni hålla med om att julkänslorna blir allt mer påtagliga när man ser snön falla en knapp vecka innan jul!? Jag hoppas den kan få ligga, de senaste åren (iaf december månad) har ju varit helt kass. Barnen idag vet knappt vad en vit jul är och att det faktiskt ska vara snö ute för att kännas som jul på riktigt! Snö brukar vi ju få men inte förren februari mars, så nu ska jag gå ner på mina bara knän och be en bön till han där uppe om en snövit jul! Så att vi kan få visa våra barn vad en riktig jul innebär!

Kassta er ut i snön alla barn (och mammor med om så önskar!) 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Mer snö på jul till folket! Det SKA vara snö på julafton annars är det inte riktigt jul =) www.yr.no är en bra vädersajt med en bra 10 dygnsprognos, sök bara på önskad stad, ett litet tips bara om du vill följa möjligheterna om en vit jul =)

2009-12-16 @ 11:02:01
URL: http://malinsvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback