Sjukling

Självömkan är just nu stor, fy tusan va det är trist att må dåligt. Igår va jag så nöjd för denna jäkla förkylning verkade ge med sig, likadant va det i morse, men nu jäklar tar den fart igen. Ush å fy och stackars stackars mig!

När andra är sjuka så tänker jag ASH! Hur jobbigt kan det va egentligen och så går jag vidare utan att tycka värst synd om personen  ifråga, men idag är det mig det handlar om och tydligen verkar jag ha en helt annan inställning till detta. Dock vet jag att hade jag haft jobb att gå till idag eller ett stort arbete i skolan att fixa med så hade jag utan problem gått dit, när jag väl är igång märker jag knappt av det lilla sjuka som gror, det är när jag  sätter mig ner, lutar mig tillbaka och bestämmer mig för att bara vara och kurera mig som det gör sig påmint. Tur för mig att det snart är lördag och dags för jobb igen med andra ord! 

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och komma på något smarrigt att äta till middag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback