Oliver

Denna lilla man har tagit mitt hjärta med storm. Han kom in i vårt liv och nu känns det som att han alltid har varit här. Tänk så mycket han har lärt sig och tänk så mycket mer han ska lära! Och tänk va mycket jag har lärt mig! Jag som knappt vågade närma mig ett litet barn för bara ett år sedan. Tänk om det skulle gå sönder! Nu har jag ett eget och än så länge är han hel och jag har lärt mig mycket! Bara en sån sak som att sätta blöjan åt rätt håll va fram till för 6 månaders sedan en hel vetenskap, idag går det av bara farten.

Idag va vi på BVC för vägning och mätning, läkarkontroll samt pandemix (!?) spruta. 7070 gram stod vågen på och 67 cm lång är min lille skit. Snart dags att städa ur lådorna en tredje gång!
 Sprutan gick fort och lätt utan några större sura miner. Nu inväntar vi biverkningar, men än så länge inget vi har märkt så förhoppningsvis kan vi komma iväg på Babysimmet i morgon. Jag får sitta på kanten pågrund av den dumma förkylningen men Oliver och Pappsen ska minsann få bada!

Nu ska jag stoppa lillen i sängen ladda tekoppen ta fram chokladen och invänta tv kväll/film kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback