NJUT!

Så, nu har latheten tagit över och vårt hem. Känns riktigt skönt faktiskt! Än har inte vår nya medlem till köket kommit hem. Det sker nog i eftermiddag någon gång, men vi hade tur många gånger om när vi skulle köpa diskamskiknen igår och sparade ungefär 500 spänn förutom den redan dragna rabatten Allt tack vare att dom hade anonserat fel pris i butiken! HOHO, tackar och bockar gör vi för det!

Jag är så grymt tillfreds med mitt liv just nu, det ända som gör det lite jobbigt att leva för tillfället är skolan som inte alls levt upp till mina förhoppningar, vilket gör att motivationen till literatur läsning, tentaskrivande och föreläsnings närvaro är LÅG. Men förutom det så rullar allt på. Jobbet är Grymt kul, och de senaste gånger jag har jobbat har vi haft riktigt mycket att göra, vilket gör det ännu roligare och dagarna hemma med lilleman är helt underbart mysiga!

Man säger till mig att inte ta på mig för mycket, utan stanna hemma och njuta av lilleman och denna tiden med honom, men tro mig jag njuter! Och varje gång jag lämnar hemmet och Oliver så känns det lite grann i magen men när jag kommer hem igen så Njter jag bara lite till! Man får ett annat perspektiv på lillkillen och man ser faktiskt hur mycket han utvecklas på ett helt annat sätt än när man är med honom 24/7!

Häromdagen va jag modell för elin på frisörskolan och hokuspokus så fick hon mitt hår att bli alldeles mjukt och fint igen, inte alls sådär svinto som det har varit nu ett tag! Tanken va att jag egentlgen vid denna färgning skulle göra slingor för att sedan låta håret växa och bli sin "egna" hårfärg igen, men nu blev det brunt en gågn till och jag trivs jätte bra! Så tack för Hjälpen elin! Och tack sanna och neta som Tog Oliver på en liten promenix på kullerstenarna medans jag satt i frisörstolen och blev piffad!

Nu blir der lite 90210, och som jag tror så ska Oliver och jag leka med Emmy och Caspian idag!


Kommentarer
Postat av: Malin på jobbet

Jag tycker du passar bäst i mörkt hår. Tack för idag! Kram

2009-12-05 @ 00:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback